Veel gestelde vragen

Vraag en antwoord

1. Wat doet een Professional Organizer?

Antwoord

2. Wanneer kiezen voor een Professional Organizer?

Antwoord

3. Wat kan ik verwachten?

Antwoord

4. Is een Professional Organizer ook geschikt voor mensen met bijvoorbeeld AD(H)D en autisme?

Antwoord

5. Kan ik ook een Professional Organizer inschakelen voor iemand anders?

Antwoord

6. Kan een Professional Organizer een rol spelen in het voorkomen van een burn out?

Antwoord

7. Moet ik mij voorbereiden op het intakegesprek of de “opruimdag”?

Antwoord

8. Wat doet de Professional Organizer en wat doe ik zelf?

Antwoord

9. Hoeveel tijd is er nodig voor een opruimopdracht?

Antwoord

10. Kan een Professional Organizer ook helpen bij het organiseren van een kantoor aan huis?

Antwoord

11. Kan een Professional Organizer helpen met het organiseren van een computer?

Antwoord

12. Bepaalt een Professional Organizer welke spullen weggedaan moeten worden?

Antwoord

13. Is de kans groot dat ik na het ordenen terugval in oud gedrag?

Antwoord

14. Wat zijn de lange termijneffecten na het samenwerken met een Professional Organizer?

Antwoord

15. Is er een ethische code voor Professional Organizers?

Antwoord

16. Is het verstandig een Professional Organizer te kiezen die aangesloten is bij de NBPO?

Antwoord

17. Is een Professional Organizer fiscaal aftrekbaar?

Antwoord

18. Wordt een Professional Organizer vergoed voor mensen met een persoonsgebonden budget?

Antwoord

19. Is er ook een andere naam voor Professional Organizer?

Antwoord

20. Wat is het voordeel van de Nabestaandensleutel ten opzichte van digitale aanbieders zoals Digizeker en Digitale Nazorg?

Antwoord