Zakelijk

Werk efficiënter door overzicht en structuur = meer beschikbare tijd en resultaat

Wilt u meer productiviteit en effectiviteit in uw organisatie? Uit onderzoek blijkt dat wij een uur per dag verspillen door desorganisatie. Dat zijn ongeveer 6 verloren werkweken per jaar. Als Professional Organizer ligt mijn kracht in het optimaal organiseren van interne processen, het opstarten/begeleiden van projecten en het motiveren en enthousiasmeren van mensen. Ik kijk met een open en frisse blik, denk in oplossingen en help u graag het maximale uit uw tijd te halen.

Uw voordelen van efficiënter werken met minder inspanning:

  • Focus op wat het meest belangrijk is en meer tijd voor kerntaken
  • Tijdwinst door directe vindbaarheid van informatie en documenten
  • Meer planningsvaardigheden en overzicht
  • Minder overwerk
  • Betere samenwerking
  • Optimaal gebruik maken van uw ruimte(s)
  • Moeiteloos beheer van archief en administratie

Als Professional Organizer kunt u mij inschakelen bij:

  • Werkdruk en stress
  • Onhanteerbare archieven
  • Als vormen van samenwerking stagneren
  • Inefficiënte werkgewoonten
  • Versterken van kennis en vaardigheden bij Outlook en e-mailgebruik.
  • Het indelen van werkzaamheden
  • Bedrijfsverhuizingen
  • Re-integratie na langdurige afwezigheid
  • Uitvalpreventie

Vormen van ondersteuning:

Organiseren, ondersteunen en (tijdelijk) vervangen

Systematisering van administratie/boekhouding

Beheren mailbox

Ordenen werkplek

Archief- en papierbeheer

Efficiënte werkprocessen

Opruimen en ordenen van magazijnen en opslagruimte

Begeleiden van verhuizingen en verbouwingen